7 نکته برای شروع شغل طراحی وب:

پنجشنبه 16 مرداد 1399
15:34
مریم

طراحی وب یک فعالیت بسیار رایج است که امروزه افراد بیشتری با مهارت های خلاقانه به آن روی می دهند. هنگامی که تصورات و پتانسیل هایی را داشته باشید ، حتماً باید به دنبال آن بروید ، به این معنی که در آن زمان مهارت ها و تجربه خاصی کسب می کنید. موفقیت در حرفه ای شدن در این موضوع آسان نیست ، بنابراین شما یا باید واقعاً به خود اعتماد داشته باشید و تا انتها بروید ، یا آن را تسلیم کنید و چیزی مناسب تر برای شما پیدا کند. این اتفاق می افتد زیرا تعداد زیادی طراح خوب وجود دارد ، که در آینده بعضی اوقات رقبای شما خواهند بود و برای بدست آوردن جایگاه خود باید بجنگید.


سخت ترین کار شروع یک حرفه است و همه ما آن را می دانیم. سقوط و لحظه های موفقی وجود خواهد داشت ، بنابراین باید برای هر کاری آماده باشید. اما هنگامی که پای خود را در کار گرفتید ، می توانید از درآمد خوب و بسیاری از لحظات دلپذیر مطمئن شوید.

نکته شماره 1:

نکته ای که باید در مورد انجام آن تصمیم بگیرید تصمیم گیری در مورد اینکه می خواهید مدرک طراحی وب را بگیرید یا نه. مطمئناً یک نقطه قوت است و می توانید از کمک های تئوریکی بهره مند شوید که پیش زمینه ای جدی در حرفه شما باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در عمل به کار بگیرید و سپس تمرین های بیشتری انجام دهید. از طرف دیگر ، برخی از طراحان وب تصمیم گرفته اند وقتی که به عنوان لوله کش یا حتی پزشکان مشغول به کار هستند ، طراح وب شوند. هرگز پیدا نمی شود که عشق زندگی خود را پیدا کنید (از نظر حرفه‌ای). البته این افراد هیچ مدرکی برای طراحی وب دریافت نکردند و به مدرسه نرفتند. آنها این مهارت ها را به تنهایی به دست آورده اند. و صادقانه وقتی صحبت از طراحی وب می شود ، مشتریان بالقوه اهمیتی نمی دهند که شما دارای مدرک تحصیلی باشید یا خیر ، آنها ابتدا نمونه کارهای شما را می بینند و سپس تصمیم می گیرند که آیا می خواهند شما را استخدام کنند یا خیر.

نکته شماره 2:

وقتی تصمیم گرفتید که در زمینه طراحی وب فعالیت کنید ، باید از بهترینها بیاموزید. بگذارید طراحان وب حرفه ای "خدایان" شما باشند ، و به دنبال نکات و توصیه های آنها باشید. این بدان معناست که شما باید وقت زیادی را صرف تحقیق و جستجوی مواد خوب کنید که الهام بخش شما باشد. شما باید جزئی از جامعه طراحان وب باشید و از اشتباهات یا موفقیت های آنها درس بگیرید. این به معنای صرف وقت در انجمن های طراحی وب است ، به عنوان مثال و پرسیدن هر چیزی که می خواهید قبل از شروع کار بپرسید انجمن طراحی وب بسیار زیاد است و من اطمینان دارم که اگر در جستجوی آن باشید می توانید کمک بگیرید. سایر طراحان وب را دنبال کنید ، موارد دلخواه خود را انتخاب کنید و سبک شخصی خود را بیابید ، اما به یاد داشته باشید کار دیگران را کپی نکنید - این واقعاً غیر حرفه ای است و ممکن است دچار مشکل شوید.

نکته شماره 3:

این یکی از مواردی آشکار است اما اگر می خواهید در طراحی وب دنبال شغلی باشید ، مهم است. شما باید دانش اصلی HTML ، CSS ، javascript ، php ، ASP و دیگران را بدست آورید ، در حالی که فراموش نکنید که در مورد Photoshop یا هر نرم افزار دیگری برای ویرایش گرافیک استفاده کنید. اگر به دنبال تطبیق مدلهای سه بعدی در طراحی خود هستید ، پس باید از نرم افزارهای گرافیکی رایانه ای سه بعدی مانند 3DMax ، مایا و غیره استفاده کنید. این سخت ترین کار برای به دست آوردن در واقع است ، اما با صبر و پشتکار می توانید بر آن تسلط داشته باشید و سپس هستید. در نیمه راه برای به دست آوردن شغل مورد نظر خود. مدتی طول می کشد و تمرین زیادی انجام می شود ، بنابراین بهتر است ابتدا در بعضی از پروژه ها کار خود را انجام دهید.

نکته شماره 4:

تمرین کامل می شود - این یک حقیقت جهانی است و فکر می کنم همه شما در مورد این با من موافق باشید. همانطور که قبلاً اشاره کردم شما باید تمام وقت را تمرین کنید و ببینید دنیا مانند یک طراح آن را می بیند ، یعنی گرفتن تمام اطلاعات جالب که می بینید و آن را به طراحی تبدیل می کنید. در همان زمان شما باید چیزهای جدید را امتحان کنید. هرچه را در تئوری می یابید ، بهتر است در عمل آن را امتحان کنید - ضرری نخواهد داشت ، به علاوه هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است از این امر خارج شوید. شما باید تلاش کنید و حتی اگر شکست بخورید ، از اشتباهات خود درس خواهید گرفت ، در غیر این صورت اصلاً یاد نخواهید گرفت.

نکته شماره 5:

نقاش نمی تواند بدون برس خود درست بکشد؟ خوب ، برای طراح وب نیز همینگونه است. شما باید آماده باشید و وسایلتان همیشه آماده باشد. این بدان معناست که در صورت کد نویسی به برخی ویرایشگرهای متن نیاز خواهید داشت. تعداد زیادی ویرایشگر متن رایگان در وب وجود دارد ، اما شما همچنین می توانید ویرایشگرهای بهتری را با قیمت اندک دریافت کنید. گرانترین ابزاری که شما به آن احتیاج دارید ، احتمالاً Photoshop است ، اما پس از دستیابی به آن ، شما می توانید مهارت های خود را تمرین کرده و رویای خود را برای تبدیل شدن به یک طراح وب درست کنید. نرم افزارهای ویرایش گرافیک دیگری نیز وجود دارند که می توانید به عنوان مثال در وب مانند GIMP به صورت رایگان دریافت کنید.

نکته شماره 6:

قبل از دریافت شغل رویایی در طراحی وب که آرزوی آن را دارید ، به یک نمونه کار نیاز خواهید داشت (ویترین ویترین کارها و پروژه های خود). درجه طراح وب ممکن است کمی کمک کند ، اما مردم دوست دارند مهارت های شما را به جای آن ببینند و تصویری بصری از آنچه می توانید انجام دهند ، داشته باشند. ما به عنوان مثال یک وب سایت شخصی یا یک وب سایت برای گروه راک دوست خود به کار روی پروژه های خودتان توصیه می کنیم - مطمئن هستم افرادی را پیدا خواهید کرد که مایل به انجام این کار باشند ، به ویژه اگر در ابتدا به صورت رایگان انجام دهید. همچنین داشتن یک رزومه زیبا و حاکی از همه موفقیت ها و دستاوردهای خود بسیار مهم است. و تنها پس از آن ، واقعاً برای مصاحبه آماده شوید (در صورت وجود یکی) ، یعنی مجبور خواهید بود که اطلاعات بیشتری راجع به شرکت درباره آنچه که در آگهی نوشته شده است بدانید. اگر به دنبال کار به عنوان یک مترجم آزاد وب طراحی می کنید ، از هک های آنلاین خودداری کنید. اینترنت پر از آنهاست. مراقب باشید و مشتریان بالقوه خود را با دقت انتخاب کنید و بهتر است درصورتی که می بینید مشتری درباره مشتری بالقوه شما ماهی است ، منتظر فرصت دیگری باشید.

نکته شماره 7:

در پایان ممکن است برای شروع یک حرفه در طراحی وب ترسناک به نظر برسد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، بسیاری از طراحان خوب هستند که اگر به اندازه کافی خوب نباشید ، می توانند توجه شما را به خود جلب کنند. نکته مهم این است که به خود اطمینان داشته باشید و به خود اعتقاد داشته باشید ، و حتی اگر تمجید را که انتظار دارید دریافت نکنید ، لازم نیست ناامید شوید. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید اینست که اگر تازه کار هستید و گاهی می خواهید حرفه ای تر به نظر برسید ممکن است در وسوسه انجام کاری سریعتر از دیگران قرار بگیرید ، اما بهتر نیست. کیفیت قبل از کمیت می آید. اگر فکر می کنید نمی توانید آن را مدیریت کنید ، قول های خالی ندهید. اگر مردم ببینند که شما حرفه ای نیستید و اخلاق کاری ندارید ، آنها گمراه می شوند و هرچه این کلمه به راحتی پخش می شود ، ممکن است به زودی مشتری آینده پیدا نکنید.


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فن 21 - مجله طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]