5 مورد متعلق به صفحه اول وب سایت شما:

چهارشنبه 8 مرداد 1399
15:05
مریم

در تجارت فقط یک فرصت را به دست می آورید تا یک برداشت اول خوب داشته باشید و وب سایت شرکت شما تفاوتی ندارد. هنگامی که مشتریان به سایت شما می آیند ، فوراً باید درک روشنی از اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید ، داشته باشند. اما آمار نشان می دهد که بسیاری از وب سایتهای تجاری کوچک فاقد اصول اولیه هستند ، که آنها را با خطر تنها با یک کلیک از دست دادن مشتری می داند.رابطه مشتری و تجارت مبتنی بر اعتماد است. آیا وب سایت شما مشتری پسند است؟ با پنج مورد متعلق به صفحه اول هر وب سایت تجاری شروع کنید.
1. اطلاعات تماس: نظرسنجی اخیر توسط رسانه های محلی Chantilly ، Va. و مستقر در گروه تحقیقاتی تبلیغات BIA / Kelsey نشان می دهد که تقریبا 75 درصد از وب سایت های مشاغل کوچک پیوند ایمیل در صفحه اصلی خود ندارند. و شش از 10 نفر شماره تلفن ندارند.

حداقل ، سایت شما باید دارای یک لینک ایمیل روشن و یک شماره تلفن باشد. اگر موقعیت مکانی فیزیکی دارید ، آدرس کامل را با وضعیت و کد پستی و همچنین نقشه و مسیرها در نظر بگیرید.
2. تصاویری که نشان دهنده کارهایی است که شما انجام می دهید: اگر کیک های عروسی را می فروشید ، به عنوان مثال ، صفحه اول وب سایت شما باید تصویری از یکی از کیک های شما داشته باشد. به همان اندازه که این صدا به نظر می رسد ، بسیاری از سایتهای تجاری از گرافیک های بی ربط مانند پروانه ها و عکس های خانوادگی استفاده می کنند و یا از همه بدتر ، اصلاً گرافیکی ندارند.

اما به نحوه نمایش تصاویر توجه داشته باشید. قبل از چرخش یا لرزش آنها دو بار فکر کنید یا هر کار دیگری را انجام دهید که می تواند حواس پرت یا تحریک کننده باشد.

3. پاک کردن ناوبری با پیوندهای کاری: صفحه اول سایت شما باید دارای یک سیستم ناوبری واضح باشد یا در قسمت بالا یا پایین یک طرف صفحه. دکمه ها باید به وضوح با کلماتی که مطابق با محتوا در سایت شما هستند مشخص شوند و به مشتریان کمک کنند تا به سرعت آنچه را که می خواستند پیدا کنند. همچنین دکمه هایی را برای گزینه های حمل و نقل ، سؤالات متداول و پیشینه شرکت خود در نظر بگیرید.
همچنین لازم است که به طور مرتب بر روی پیوندهای خود کلیک کنید تا مطمئن شوید که همه آنها کار می کنند ، یا از Google Webmaster Tools برای شناسایی هرگونه خطای 404 استفاده کنید. پیوندهای شکسته نه تنها از تکمیل سفارشات خریداران جلوگیری می کند بلکه می تواند به نظر برسد که انگار شما به تجارت خود اهمیت نمی دهید.

4- جعبه ثبت نام ایمیل: یکی از راه های مؤثر برای تشویق وفاداری مشتری ، تهیه خبرنامه معمولی است. یک جعبه ثبت نام را در صفحه اول وب سایت خود قرار دهید و به افرادی که آدرس ایمیل خود را ارسال می کنند ، جوایزی مانند تخفیف در سفارش آینده ارائه دهید. خدماتی مانند Mailchimp روشهای ساده ای برای انجام این کار ارائه می دهند.
5- پیوندهای رسانه های اجتماعی: با ارائه پیوندهایی به حساب های رسانه های اجتماعی درست در صفحه اول خود ، به مشتریان کمک کنید تا در ارتباط باشند. از نمادهای قابل تشخیص مرتبط با Facebook ، Twitter ، Pinterest یا LinkedIn استفاده کنید. همچنین می توانید از ابزارهای خوراک برای تشویق پیگیری فوری و همچنین اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فن 21 - مجله طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]